Search this blog


Anasayfa GENEL UYARI Sorularınızı Gönderin
Wednesday, February 17, 2010

Kız Arkadaşımın Bakire Olup Olmadığını Nasıl Anlarım  

Bir okuyucumuz tam sevdigim cinsten bir soru gondermis: "kız arkadaşımın bakire olup olmadığını nasıl anlarım"

Kiz arkadasinin bakire olup olmadigini anlamanin en kolay yolu bekaretin senin icin hic onemli bir konu olmadigini, hatta ve hatta rahat kizlardan cok daha fazla hoslandigini, evlenmeden once eslerin cinsel iliskiye girerek birbirlerini daha iyi tanimalari gerektigini dusundugunu ve ten uyumunun senin icin cok onemli oldugunu kiz arkadasina soyleyeceksin. Gercekten araniz iyiyse ve kendisini senin yaninda rahat hissediyorsa daha once cinsel iliskiye girip girmedigini sana soyleyecektir. O soylemese dahi sen iliskiniz ilerledikce (aradan bir kac gun gectikten sonra) yavas yavas kiz arkadasina cinsel iliskiye girmek istedigini belli etmeye basla. Onun da evlenmeden once cinsel iliskiye girmek gibi bir egilimi varsa bu asamada ortaya cikacaktir.

Diyelim ki yukaridaki sekilde hareket etti ama neticede kiz arkadasin cetin ceviz cikti ve "evlenmeden olmaz Mehmet" diyerek seni reddetti. Hemen kesin bir sonuca varma.Eger gercekten evlenmeyi dusunuyorsan kendisine acik acik bekaretin onemli oldugunu, daha onceki davranislarinin kendisini sinamak icin yaptigini soyle ve bir jinekologa giderek kizlik zari muayenesi yaptirmak istedigini soyle. Hatta bu konusmayi yapmadan once jinekologdan randevu da al ve sicagi sicagina muayeneyi yaptir. Neden boyle yap diyorum? Cunku belli mi olur, kiz arkadasin daha once kizlik zarini patlatmistir, sen muayeneyi yaptirmadan gidip kizlik zarini diktirmeye kalkar.

Kizlik zari nedir nerededir isimli yazimda da bu konudan bir miktar bahsediyorum.

Baglanti Var

What next?

You can also bookmark this post using your favorite bookmarking service:

Benzer Konularda Yazılmış Yazılar



16 Yorum: to “ Kız Arkadaşımın Bakire Olup Olmadığını Nasıl Anlarım

  • Anonymous
    March 4, 2012 at 3:37 AM  

    Bu nasıl saçma bir yazı böyle.. Acaba kız arkadaşının bakire olup olmadığını sorgularken kendisi daha önce hiç kimseyle birlikte olmamış mı .. bence bu konularda bayanlara çok büyük haksızlık yapılıyor.. Özellikle cevabı bir bayanın yazması beni gerçekten çok üzdü

  • Anonymous
    March 18, 2012 at 8:54 AM  

    Siz nasil bir insansiniz?? Randevuyu önce alinki kizlik zarini önceden diktirmesin?? O kiza güvenmiyorsa evlenmesin okadar! Kadina siddet budur iste!

  • Anonymous
    August 26, 2012 at 4:18 PM  

    Haklisin arkadaslar ... Rabbim islah etsin .. !!
    Kizaa onu teklif etmeden once kendisi muane olsun ?!!

  • Yasin
    April 10, 2013 at 7:55 AM  

    tebrik ediyorum gerçekten güzel yazı ama böyle birşeyin teklif edilmesi imkansız gibi

  • Anonymous
    April 22, 2013 at 7:01 AM  

    anasını satayım bu zamanda düzgün kız bulmak güç

  • Anonymous
    June 21, 2013 at 5:14 PM  

    Düzgün erkek var mı ki düzgün kız kalsin..

  • Anonymous
    July 22, 2013 at 3:18 PM  

    Yasim yirmibir daha iliskiye girmedim ve erkegim.yazilanlari ustume alinmiyorum.kendime temiz kiz bulmak istemem ve bunu belgelendirmek istemem nasil kadina siddet olarak degerlendirilir.cok sacma konusuyosunuz.

  • Anonymous
    July 24, 2013 at 1:56 AM  

    Duzgun erkek varmiki duzgun kiz kalsin yazan arkadasa sesleniyorum nerde serseri nerde agzi laf yapan erkek var onlara sulaniyo kizlar ve erkegin eve davetine bodozlama atlio cunku guveniyo sonunda noluyo kizlik mizlik kalmiyo firsat elime cok gecti ama arkadasca yaklasim sergileyip sınırımı cizdim ve kendimi karıma saklamayi tercih ettim ve kiz arkadasimin sorusu
    gerdek gecesi evlenicegin kiz bakire oldugunu soyleyip bakire degilse o anki tavirin ne olur.
    Cevabim: ben bunu kendime yediremem ve gelinligiyle onu orda birakir geneleve gider ve durumu esitlerim yalaninin ceremesini cekmis olur... bi hataydi sarhostum boyle olsun istemezdim aglasa yirtinsa yerlere yatsada bi kere yapmis veya bi kac kere, burda benim veya bizim sucumuz ne illa yapip kafamiz rahatmi olmasi lazim?

  • Anonymous
    July 24, 2013 at 2:13 AM  

    Sizce benim yontemimmi canice yoksa doktorda tahlil almakmi sevdigim kadin bile olsa benden once yaptiysa o isi benimleykende yapar bu 2x2=4 bisey sexde sigara icki gibi bagimlilik yapan birsey cogu evlilikler neden bitiyor doyumsuzluk ve farklilik istegi yuzunden o yuzden saflik temizlik ve tazelik buyuk onem arz ediyor evlenirken opusmede elini tutmada olmasa bile sexde ilki olucaksin neyse okuyan kizlara ve okuyan kardeslerime dusuncelerim yol gosterir umarim bi anlik zevkler hayatinizdan neleri goturebilir

  • Anonymous
    November 24, 2013 at 4:46 PM  

    Güzel yazmışsınız da kızlar da erkekler de şimdi önüne gelenle her altı yiyor sonra bakir/bakirelik arıyor. Olan bu işlere bulaşmamış olanlara oluyor. Kızlar bu konuda hemen savunmaya geçiyor. Elbette soracak herkes bir değil. Ben 30 yaşıma girdim herhangibir ilişkiye girmedim. Ha çoğu kıza dürüst namuslu göründüğün zaman özellikle gençlere hemen salak muamelesi yapıyorlar. Nerde iş bitirici eleman varsa onun yanındalar. bakire misin deyince habalalaaja. Olmazz.

  • Anonymous
    November 24, 2013 at 4:49 PM  

    Teşekkürler Zeynep hanım. Ama sizinki sadece bir öneri tabi ki. Gizleyen yine gizler, ne oyunlar var bu konuda.

  • beyindekinamus
    November 26, 2013 at 3:57 PM  

    Namusu bacak arasinda arayanlarin beyin darligidir bu yazi. Kadin bakire lakin yapmadigi kalmamis. Boylemi namuslu olunuyor. Arkadan yapiyor ama bakire sonra sende bakire kiz aldim diye gururlaniyosun. Namus beyinde biter arkadasim sex yapan kiz namussuz degildir. Bakire ariyosan sende bakir geliceksin. Kari kiz pesinde kosmus birsuru kiz bozmus evlenene kadar gormedigi ülke kadini kalmamis gelmis burda bakire istiyorum diyor. Orda dur derler. Karinin agzi yol gecen hanina donmus ama bakire. He he canim he he. Size mutluluklar dilerim...

  • ali
    January 11, 2014 at 3:07 PM  

    Ya kafa kullanın be kızlık zarı patlamışsa almam diyersiniz diyelim ki patlamamış ve senle ilişkiye girdi kız ve kızın zarı yırtıldı sonra başkasıyla ilişkiye girdi sen de sadece benim le girdi sanarsın onun için evlenmeden ilişkiye girmeyin kızzıın zarının patlDığını öğrenmek için adet olma gününü sorun ne zaman olmuş öğrenin ve aydan aya olduğu için ayı hesaplayın olmuyorsa adet ilişkiye girmiş kızlık zarı patlamıştır

  • Anonymous
    June 7, 2014 at 8:09 AM  

    http://www.mumsema.com/kuran-tefsiri/118915-nur-suresi-3-ayet-i-kerime-tefsir-fizilalil-kuran.html

  • Anonymous
    June 29, 2014 at 5:36 AM  

    Affedersin ama sizin gibiler nerde apaçi kılıklı nerde serseri nerde ben kralım diye gezen herif var onlara atlıyosunuz sonra da geçmiş düzgün erkek mi var yakınıyosunuz. Kusura bakmayın da azcık suçu kendinizde arayın sizin gibi şekilci kezbanlat oldukları sürece ne siz düzgün erkek bulursunuz ne de biz düzgün kız bulabiliriz. Hiç kimse (sen dahil) kusura bakmasın burda yüzde 70 oranda suç sizde

  • Anonymous
    July 11, 2014 at 6:36 PM  

    Ya ben küçükken kendi kendime bozmuşum zarı şimdi sevgilime nasıl söylicem?? ��